Den lille magiske butikken

Det var en gang en jente som alltid likte å drømme. Det er meg. En dag begynte jeg å tegne dyr som gjorde ting man bare kan når man drømmer. De flyr, de kjører vespa, de er både morsomme og magiske. En dag kom det en melding fra Studio Kampen om at de gjerne ville ha de Magiske Drømmedyrene på besøk.

Noen ganger kan det virke som om jeg lever i min egen verden som kunstner og designer, selv om dyrene snakker til meg, vet jeg jo ikke alltid om det er fantasi eller virkelighet. Derfor ble jeg så glad for at vi fikk ha utstilling hos jentene Nora og Mai på Studio Kampen.

Dette er oppfyllelsen på en drøm. Butikken er virkelig magisk, den har en spesiell stemning og veldig god energi. Det tror jeg er jentene bak som skaper. Stikk innom hvis du har lyst på litt energi påfyll i hverdagen!
Nå sitter jeg hjemme i Portugal mens dyrene fortsatt henger i Oslo for å inspirere de som ønsker litt magi, helt ut oktober. Etter det får vi se hvor veien går. Takk til alle som heier, det setter jeg stor pris på, det kan ofte være ensomt å leke alene inni hodet sitt.

Studio Kampen: http://www.studiokampen.no/

Disse og flere bilder kan du kjøpe hos Studio Kampen i Oslo, eller gå til http://www.enjoymydesign.com/

