Drømmedyr

Drømmedyr. De kan alt, de tror på seg selv. De tar sjanser, de liker å være annerledes. De flyr, de svever, de leker. De gjør ting som vi tror dyr ikke gjør.

Men hvem vet, har du noen gang sett en elefant fly? Du kan jo ikke være helt sikker. Kanskje de kan fly, kanskje ikke.

Vi kan vel alle trenge litt magi i hverdagen, litt humor? Jeg trodde i mange år at jeg ikke kunne tegne. Jeg tror ofte at jeg ikke kan snakke portugisisk, selv når jeg gjør det. Mange ganger glemmer jeg at jeg kan veldig mye. Kanskje det er fint at jeg blir minnet på det? Kanskje det er fint at DU blir minnet på det også? Du er sikkert veldig fink til mange ting. Hva vet jeg, kanskje du faktisk kan fly!

Litt av bakgrunnen til drømmedyrene er å leke, tro på det umulige, ta sjanser og tro på seg selv!

Denne blekkspruten lurer på hvor vannet ble av, men han er ihvertfall ganske så trendy i et kult badekar med et grafisk uttrykk:


Can be ordered as print on Canvas or paper up till size 39×49 cm (Fits RIBBA from Ikea) 

Price depending on size from 39 Euros.

