Mitt Barcelona

Mitt Barcelona.

En drink. Et glass vin. Mere vin. Nakken er sliten av og se opp. Se opp på gyldne trær som marsjerer langs Las Ramblas, stolte i solen. Bygninger reiser seg som i et eventyr. Picasso vekker meg, Gaudi leker med meg og Dali inspirerer meg.
Tapasbar, vinbar, smale gater, gå seg vill og finne seg selv. Det er umulig og ikke bli fasinert vandrende gatelangs i Barcelona, isåfall er det på tide og finne barnet i seg.

Smilet mitt er mange centimeter bredt hele turen, selv om beina mine er ganske slitne. Solen maler fregner i ansiktet mitt og jeg blir glad.

Jeg elsker livet, solen og inspirasjonen bare renner over meg, flommer nesten over. Det er viktig og studere både utsiden og innsiden av bygninger.
Jeg fant veien inn i bygninger hvor de helt tilfeldighvis serverte både deilige kaker, cortado og røde viner, også kalt kafeer… Jeg er fornyet og en lykkelig eier av ny veske og litt mer…



Denne turen er en liten refleksjon fra reiseskuffen min. Håper du blir inspirert!


