Finne balansen.

Jeg er født i vektens tegn, og alt jeg gjør krever balanse.

Jeg leste et sted at når du finner din livsrytme så gå i takt med den.

Lite ante jeg at det kan vare så enkelt som å gjøre ting i mitt eget tempo.

Jo selvsagt sier du, så enkelt er det. Ja så enkelt og så vanskelig.

For selv om jeg er min egen sjef er jeg ikke særlig god på å si til meg selv

at nå må jeg ta en pause.

Skulle gjerne hatt en snillere sjef noen ganger.

Når jeg setter i gang med et prosjekt hender det jeg jobber til jeg stuper.

Jeg blir syk, sliten og i fullstendig ubalanse.

Endelig begynner jeg å leve etter min egen rytme, det måtte en Tai Chi lærer til,

en som har lært meg  øvelser som er så enkle at jeg rødmer…

Utrolig nok går tiden saktere når jeg tar meg mere tid til å kjenne etter.

Er ikke det rart?

Det hjelper jo at universet ikke ser ut til å snurre så fort i vakre Portugal heller…

Ingenting løper fra meg og  jeg henter meg selv inn rett som det er!

Anne, snart i balanse

